Social media

Wishlist - Dresslink

czwartek, 6 sierpnia 2015
Witajcie dziewczyny !
Ostatnio jest bardzo głośno o azjatyckich stronach z różnymi rzeczami, z których można zamówić o wiele taniej. Po wielu  zobaczonych postach na blogach przyznam, że część rzeczy mnie bardzo kusi i to nie tylko kosmetycznych. Zdradzę Wam, że gdy będę miała lepszy aparat, to na blogu będą raz na jakiś czas pojawiać się również stylizacje.



Ze strony dresslink.com podobają mi się te o to rzeczy:

Po kliknięciu w link przeniesie Was na stronę. Będę wdzięczna za kliknięcia. :)

Zacznę od pędzli, o których Karolina z kanału Stylizacje ostatnio mówiła, że są takie same jak Real Techniques.

http://www.dresslink.com/beauty-5-pcs-makeup-brush-cosmetic-brushes-set-with-case-p-15325.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542




Ostatni pędzel również przypomina RT, kosztuje ok 2 dolary :O


http://www.dresslink.com/aluminum-powder-blush-makeup-brushes-essential-cosmetic-tools-face-foundation-brushes-p-28001.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542

Kolejną rzeczą, która jest praktyczna i bardzo by mi się przydała jest stojak do suszenia pędzli.

brush-holder-hang-dry-cosmetic-brush-tool-p-22050.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542

Na wakacje, na które się wybieram za jakiś czas bardzo mi się przyda kosmetyczka. Ta, którą za jakiś czas na pewno zamówię jest dosyć praktyczna i duża. Cena jej jest szalona:

http://www.dresslink.com/new-fashion-multifunction-travel-bag-cosmetic-toiletry-bag-underwear-bag-p-17621.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542


Żakiety/marynarki, które mi się bardzo podobają:

http://www.dresslink.com/new-fashion-multifunction-travel-bag-cosmetic-toiletry-bag-underwear-bag-p-17621.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542



http://www.dresslink.com/stylish-lady-womens-fashion-slim-office-suit-elegant-business-formal-blazer-coat-work-wear-p-27005.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542



http://www.dresslink.com/new-ladies-women-fashion-floral-34-sleeve-slim-casual-cardigan-blazer-coat-p-27647.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542


uwielbiam motywy kwiatowe - klik

Podoba Wam się któraś z rzeczy, które wybrałam? Jakie jest wasze doświadczenie z tym sklepem? :)

Pozdrawiam,
Ada

38 komentarzy:

  1. Zamierzam zamówić te pędzle z tej strony☺, wiesz może ile kosztuje wysyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ile rzeczy chcesz zamówić i czy wybierasz przesyłkę ze śledzeniem. ;)

      Usuń
    2. Zamierzam zamówić pędzle RT te dwa zestawy jw na zdjęciu i pędzle "puchacze" przesyłka chyba ze śledzeniem, zależy jaka jest różnica. Nie musi być dokładna cena wysyłki ale chociaż orientacyjna ☺

      Usuń
    3. Myślę, że około 30, 40 zł ;) Różnica z tego co pamiętam jest chyba około dwa dolary :P

      Usuń
  2. poklikałam :) zamówiłam te real techniques i czekam aż przyjdą.. słyszałam, że to pędzle prosto od producenta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięk!i ;) no właśnie też jestem ciekawa ich, jak przyjdą to na pewno zajrzę na Twojego bloga by zobaczyć jak się sprawują. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te pędzle :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam, a żakieciki są cudowne, szczególnie ten w kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam :) fajny jest ten stojak do pędzli jeśli ktoś ma ich dużo ja mam parę, więc dla mnie nie warte zachodu :) a marynarki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, myślę, że to jest fajne, przy okazji jakiegoś innego, większego zamówienia :D

      Usuń
  7. Pierwszy żakiet mnie urzekł niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stojak na pędzle i drugi żakiet wyglądają naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam w linki :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana mam te pędzle RealTechniques, niedługo pojawi się ich recenzja :)

    Poklikałam :)

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poluję na jakieś pędzle, bo potrzebuję małego do brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam te informacje u Karoliny na kanale ale odstrasza mnie koszt przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyczka to i mi by się przydała, a marynarki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne marynarki wybrałaś! Kiedyś często zamawiałam z tej strony, ale niestety jakoś tak zawsze tylko ubrania i torebki, a pędzle przegapilam :-P
    Linki poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyczka mi wpadła w oko :) To już takie moje uzależnienie, wciąż kupuję kosmetyczki i mam ich już całą sterte :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Stojak do suszenia pędzli wygląda uroczo;) Ale i nowe pędzle bym zakupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam, najbardziej podoba mi się ta brzoskwiniowa marynareczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam :)
    Świetne żakiety i kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy :)
    Udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie jak z jakością tych pędzli :) Pierwsza marynarka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam nad pędzlami, ale w końcu wybrałam kilka ubrań ;) Kliknęłam. Obserwuje, świetny wystrój bloga :3
    Mogę poprosić o kliknięcia na swoim blogu?:)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie uwiodła ta jasna marynarka;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamówiłam te pędzle. No zobaczymy, mimo że dziewczyny mówia ze są oryginalne, to dla mnie to trochę za piękne żeby było prawdziwe. Chociaż nawet gdyby to był fake, a dobrze by się sprawdzały.. .

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzelki do złudzenia przypominają RT. :)))

    Bardzo lubię Dresslink, wciąż czekam na przesyłkę, również zamówiłam pędzelki ale troszkę inne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam z ręką na sercu! Mam nadzieję, że się odwdzięczysz:) wszystkie kliki są sprawdzane! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś, zapraszam Cię do komentowania postów i obserwowania bloga :)

Osoby komentujące staram się na bieżąco odwiedzać. :)