Social media

2/4 MEKSYK | TULUM, COBA

wtorek, 15 grudnia 2015
Witajcie dziewczyny!
Zdaję sobie sprawę, że teraz już wszyscy żyją świętami, ale w przerwie od świąt zapraszam Was na kolejny przegląd moich zdjęć z Meksyk i na filmik. Tym razem możecie zobaczyć w poście m.in ruiny Majów w Tulum .


Od razu zaproszę Was na kolejną przedostatnią część vloga :)



Na blogu niestety jestem do tyłu ze zdjęciami, ale nadrobię to w tym tygodniu,  bo chce przed świętami powrzucać wszystko co mam w planach z tego wyjazdu :D 







Meksyk jakiego nie zobaczycie w resorcie :)


plaża publiczna o której mówiłam we vlogu



Kojarzycie ten teledysk ? :D 2:07




on żyje :P



małpa "złapana" w obiektywie w drodze na Cobę, ona tam żyje na wolności

Coba


bardzo nieprzyjemne wejście, a jeszcze gorsze zejście :P
ale widok chyba warty tego :P
Pozdrawiam, i zapraszam na kolejne części. :) Mam nadzieję, że lubicie w wolnych chwilach od codziennych spraw pooglądać takie inne zdjęcia. 

link do wynajmu u mojego taty:  

Ada

1 komentarz:

  1. Ach jakie niesamowite obrazki tu u Ciebie, aż zapragnęłam wakacji. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś, zapraszam Cię do komentowania postów i obserwowania bloga :)

Osoby komentujące staram się na bieżąco odwiedzać. :)