Social media

REALIZACJA WISHLISTY LATO - OGROMNY HAUL

czwartek, 10 sierpnia 2017
Witajcie!
Niestety rzadko tu ostatnio jestem, co mnie bardzo smuci i chciałabym to naprawić, ale średnio mi to wychodzi, więc nic nie będę obiecywać. Dziś przychodzę do Was z postem odnośnie realizacji tego co zaplanowałam sobie kupić 2 miesiące temu. :)







1. Zacznijmy może od cieni do powiek, udało mi się kupić wszystkie, które chciałam. Morphe Copper Spice 25A kupiłam na beautybay, ponieważ polskie drogerie narzucają ogromną marże ;) Cienie są jak na razie w porządku, później na pewno powiem o nich więcej, zarówno Morphe jak i Juvia's Place Saharan. To na co czekałam najbardziej, aż się pojawi w mojej kolekcji to Makeup Geek <3 

Ciężko mi było się zdecydować, bo jest duży wybór, ale są tak piekielnie drogie ( foliowy około 40 zł, a sama z palette koło 90 zł), że musiałam wiele razy usuwać z koszyka kolory, by nie przedobrzyć :P Ostatecznie zdecydowałam się na: i'm peachless, starry eyed, mai tai, in the spotlight, blacklight.


2.  Trochę zaszalałam z roświetlaczami, kupiłam 2 duochromy z Makeup Geeka - Psychadelic i Moonphase (niebieski ;o) . Paletka Hudy 3D Highlighter Palette jest w wersji Golden Edition i jestem z niej bardzo zadowolona, natomiast paletka Becca  Chrissy Teigen Glow Face Palette jest przede wszystkim prześliczna ale zawartość też jest świetna. Rozświetlacze nie dają jakiegoś za mocnego efektu, czego się trochę obawiałam. 


3. Do makijażu twarzy:

Korektor z Tarte Shape Tape mam w odcieniu light sand, nie spodziewałam się, że będzie miał tak ogromny aplikator :O 

Ostatnio jakoś nie trafiam. Po wielu zachwytach postanowiłam kupić puder z Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder ( który sam w sobie jest dosyć drogi ), ale jak na razie mnie nie zachwycił jak innych, ponieważ, źle wygląda u mnie w okolicach nosa, będę go jeszcze próbować może się polubimy, podobnie z podkładem z Clarinsa Everlasting Foundation.

Baza Becca First Light Priming Filter - miałam jak na razie miałam 3 razy, więc jeszcze nie mogę nic o niej powiedzieć ;)

Mgiełkę z Maca Prep + Prime od dawna chciałam kupić, fajnie, że Mac wchodzi stacjonarnie do mojego Douglasa :)

Beauty Blender jest jak zwykle niezawodny, nie rozstaje się z nim, mam problem z dopraniem go jedynie czasami. ;c
5 Stwierdziłam na początku kupię sobie jeden pędzel i niestety jest miłość. Zoeva przy Mbrush po prostu drapie. :P Jest to pędzel z najnowszej kolekcji - wachlarzyk numer 21.



 6. Jako prawdziwa szmkinkomaniaczka musiałam sobie sprawić "kilka" pomadek. Wybrałam Nyx Lingerie (Embellishment i Bedtime Flirt), Gerard Cosmetics Hydra Matte ( Coachella i West Coast) - te są przeboskie, na pewno sobie sprawie inne kolory. Na koniec zamówiłam jeszcze 4 pomadki od Jeffre Star, 3 metaliczne ( Flamboyant, Dreamhouse i Candyass) i Calabasas


7. Z pielęgnacji kupiłam wymarzony krem Bobby Brown pod oczy ( piekielnie drogi, ale byłam bardzo ciekawa czy mi pomoże), żel aloesowy z Holika Holika oraz dużo maseczek w płachcie do twarzy.


 8. Toaletki na razie nie kupiłam, ale za to organizery od Mileny (anela.pl) są bardzo fajne.


Są to zakupy z dwóch ostatnich miesięcy, nie miałam czasu wszystkiego porządnie przetestować, ale jak to zrobię to na pewno dam znać co i jak ;)

Pozdrawiam, 
Ada

19 komentarzy:

  1. rozświetlacz Becca jest wspaniały:) mogłabym mieć je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawią mnie wszelakie paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałości nic tylko testować💓👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności :) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakupy :) żel aloesowy i ja kupię, jednak musze zużyć dwa z innej koreańskiej marki jakie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości, mam i cenię wiele z nich. Ciekawi mnie jakość cieni Morphe...

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamuniu biorę wszystko :D wszystko wpisuje się w moje klimaty i chciej listę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę u Ciebie zamieszkać? :D A tak serio - świetne zakupy, nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełkę maca chciałabym wypróbować, pędzle Maxineczki chciałabym kupić cały komplet ale uhuhu te ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boziu, ja ostatnio zaszalałam, ale z pielęgnacją ;). Mam ochotę na Mbrush'e, boję się tylko, że gdy już będę je miałam, to porzucę Zoeve i bede musiała wymienić wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. część sama bym od Ciebie podebrała :D jestem ciekawa jak ten krem z B. Brown :)
    mam kilka cieni MUG i bardzo lubie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. BeautyBlender to moja miłość 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę - czy mogę zamieszkać w Twojej kosmetyczce? :P Najbardziej ciągnie mnie do korektora Tarte - to moje małe, kosmetyczne marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś, zapraszam Cię do komentowania postów i obserwowania bloga :)

Osoby komentujące staram się na bieżąco odwiedzać. :)