Social media

WISHLISTA LATO 2017

poniedziałek, 12 czerwca 2017
Witajcie !
Nie wiem jak wy, ale ja kocham tworzyć i czytać/ oglądać wishlisty. Pokażę dziś Wam co sobie wymarzyłam i co planuje kupić :) Nie wiem jak mi się to uda finansowo, bo jak zwykle jak czegoś chce to jest to bardzo drogie  :D





1. Organizery od Anela + Toaletka
Powolutku ogarniam organizację moich kosmetyków i marzy mi się od bardzo dawna toaletka :) Patrzyłam na toaletkę malm z Ikei, ale ona ma zamiast blatu "szybę" czego ja osobiście nienawidzę czyścić, więc pewnie postawię na biurko Micke jak Panna Joanna.

Odnośnie organizerów to bardzo podobają mi się organizery akrylowe od Mileny, kupiłam już kilka ale najbardziej mi się marzy właśnie ten na pędzle, żeby się nie kurzyły.

3przegrodki2
źródło: http://www.anela.pl/

2. Paleta cieni od Juvia's Place The Saharan
Pigmentacja tych cieni po prostu rozwala, jestem ciekawa czy poradzę sobie z tak intensywnymi kolorami. Ma ona różne opinie w internecie, ale chcę się sama przekonać.

Znalezione obrazy dla zapytania juvia's place the saharan palette
źródło:  http://antihaulblog.blogspot.com/2017/02/what-im-not-buying-juvias-place-saharan.html

3. Druga paleta cieni pochodzi od Morphe Brushes z limitowanej edycji i jest to 25A Copper Spice. Kupię ją z brytyjskiej drogerii beautybay, bo polskie drogerie sprowadzające kosmetyki narzucają kosmiczną marżę. ;O

Ostatnio bardzo podobają mi się takie kolory, które są w tej palecie. ;)

Morphe Brushes 25A Copper Spice Palette
źródło: http://www.thecsigirls.co.uk/2017/03/morphe-brushes-25a-copper-spice-palette.html
4. O korektorze od Tarte Shape Tape mówi się teraz po prostu wszędzie i wiele dziewczyn go uwielbia, że aż sama zapragnęłam go spróbować i porównać z moim ulubionym korektorem z urban decay.

5. Pędzle Maxineczki M Brush, jedno z nadroższych marzeń, ponieważ Original Set, który chcę kosztuje 700 zł. Mam nadzieję, że jeśli je kupię to będę tak samo zakochana w nich jak teraz kiedy jeszcze ich nie mam. :p
6. Jeffre Star wyszedł z nową kolekcją na lato, najbardziej podoba mi się metaliczna pomadka o nazwie Flamboyant ( ma ona pachnieć truskawkami :P)


7. Paleta rozświetlaczy od Anastasia Beverly Hills we współpracy z Nicole Guerriero. Muszę coś mówić ? :P

źrodło: http://www.allure.com/story/anastasia-beverly-hills-nicole-glow


8. Beauty blender - mam wersję nude na wykończeniu, ale ja osobiście nie polecam tego koloru, ciężko się "dopiera". Myślę o czarnej, którą już miałam, albo fioletowej.

9. Żel Aloesowy Holika Holika - na liście nie ma dużo rzeczy z pielęgnacji, ponieważ mam już kilka rzeczy kupionych na promo w Rossmanie :) O żelu od dawna słyszałam, ale jakoś nie było mi po drodze :) słyszałam, że ma kilka zastosowań i wielu osobom się sprawdza.

10. Paleta Z Pallete, która sama w sobie jest droga  (:(), ale największym cieniowym marzeniem są właśnie cienie z Makeup Geeka, które od dawna mi się marzą, szczególnie foliową wyglądają świetnie.

11. Również nowa kolekcja Kylie na lato jest przecudowna, zobaczcie na snapie Kylie, mam nadzieję, że uda się dorwać chociaż paletkę ;)



A co u Was jest na chciejliście ? :P
Piękna jest też paletka Naked Heat, ale już sobie ją daruję i tak po liście widać jaką jestem paletomaniaczką :D
Pozdrawiam, 
Ada

6 komentarzy:

  1. Ta paleta Juvia's Place The Saharan swego czasu bardzo mnie kusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę wprowadzać w błąd, ale kojarzę, że gdy kupowałam w Ikei toaletkę Malm ze dwa lata temu, to szkło dokupywało się osobno :P Pod spodem jest normalny biały blat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Juvia's Place równieżchciałam kiedyś kupić, ale obecnie latem moje powieki tak szybko sie przetłuszczaja, ze całkowicie zrezygnowałam z malowania cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Morphe Brushes ma cudowne kolory ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony BB to różowy, ciągle po niego sięgam :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś, zapraszam Cię do komentowania postów i obserwowania bloga :)

Osoby komentujące staram się na bieżąco odwiedzać. :)