Social media

WISHLIST - DRESSLINK CHIŃSKIE PĘDZLE

sobota, 5 marca 2016
Witajcie! 
Nawiązałam ponownie współpracę z chińskim sklepem dresslink. Pierwsze zamówienie mogłyście zobaczyć tutaj. Z żakietu nie byłam do końca zadowolona, dlatego w tym zamówieniu wstrzymam się od zakupu ubrań, mimo, że część zdjęć bardzo kusi. Z pędzla byłam bardzo zadowolona, uwielbiam go używać do rozświetlacza, dlatego w tym zamówieniu postawię właśnie na pędzle.

Zapewne widziałyście w mojej wishliście owalną szczoteczkę z Glambrusha, zanim zdecyduję się jednak na wersję za 70 zł chciałabym spróbować tę za 1,5 $, bo pędzle o tym kształcie mają bardzo sprzeczne opinie.

http://www.dresslink.com/new-1pc-toothbrush-makeup-brush-foundation-blush-bb-cream-powder-portable-brush-p-29826.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542



Kolejna moja propozycja to pędzle a'la Real Techniques ze "starej" kolekcji,  które mają tyle fanów co antyfanów. Wiem, że nie są to oryginały i jakoś mnie w ogóle to nie obchodzi. :P Swojego czasu chciałam kupić Blush Brush, ale kosztuje on sam 45 zł i jakoś zrezygnowałam, ten cały zestaw kosztuje 7, 68 $, a zestawie są 4 pędzle.
http://www.dresslink.com/kissemojitm-free-shipping-collection-set-4pcs-foundation-makeup-brush-kit-set-p-34179.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542
  

Znalazłam też pędzle, które wydają się być fajne do konturowania, kosztują tylko 1,5 $, czyli nawet opłaca się je zamówić same, razem z przesyłką wychodzi to około 12 zł.

http://www.dresslink.com/new-fashion-lady-women-makeup-brushes-flat-contour-brush-repair-brushes-tools-p-22864.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542


http://www.dresslink.com/black-wooden-makeup-brushes-essential-cosmetic-tools-face-flat-contour-foundation-brushes-p-27971.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542


 Na prawie sam koniec klasyk wśród chińskich pędzli. Ja wybrałam zestaw 8 pędzli za 3,18 $

http://www.dresslink.com/new-8-pcs-professional-makeup-set-pro-kits-brushes-makeup-cosmetics-brush-tool-p-15989.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542

Na koniec zostawiłam coś co mnie bardzo zszokowało. 10 par sztucznych rzęs za 0,80 $. Ja jestem laikiem w tym temacie, dopiero uczę się je naklejać, ale Nataliabeautyy, dziewczyna, która bardzo często nosi sztuczne rzęsy polecała je właśnie kupować z chińskich stron.
http://www.dresslink.com/new-10-pairs-handmade-fake-false-eyelash-natural-look-transparent-stem-p-2953.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia542
Będę wdzięczna za poklikanie w linki, odwdzięczę się tym samym u Was ! ;)
Kuszą Was może te chińskie pędzle czy rzęsy czy może macie do nich wstręt ? Ja trochę bym się bała spróbować kosmetyków.
Pozdrawiam
Ada 
 

41 komentarzy:

  1. Mnie jakoś specjalnie te rzeczy nie kuszą, chociaż może coś tam bym dla siebie znalazła wśród pędzli ;) kosmetyków też bym się chyba bała próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. planuję w najbliższym czasie kupić sobie te pędzle :) jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te owalne pędzle dla mnie przypominają łyżke :D podobno ciężko się nimi wklepuje i są dobre tylko do "rozmazywania" podkładu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też słyszałam, że nie można nimi wklepywać, ale mam całkiem dobrą cerę i czasami nie potrzebuję tak mocnego krycia, więc może się przyda :)

      Usuń
  4. Szczoteczka do twarzy mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy link poklikany :)
    Kochana zapisz sobie zdjęcia i dodaj,bo niestety nie widać ich i jest błąd(tylko sztuczne rzęsy widać).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki ;* kurczę u mnie się dobrze pokazywało, ale zaraz naprawię :D

      Usuń
  6. Pędzle do konturowania mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa szczoteczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio zrobiłam swoje pierwsze zamowienie na Aliexpress i czekam czekam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych rzęs i tej nowej szczoty do podkładu. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Owalna szczotka już do mnie idzie 3 tygodnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  12. mnie przynajmniej narazie totalnie nie kuszą te chińskie pędzle :)oczywiście poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle wydają się ciekawe + ich cena kusi :) Ja się zastanawiam właśnie nad kupnem jakiegoś zestawu !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta szczotka strasznie jest kusząca:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja pokazywalam ostatnio moje 2 chinskie pedzle z real techinques z kolekcji ala bold metals :D sa super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach wyglądają świetnie, oby długo posłużyły :D

      Usuń
  16. Mam te pędzle a'la Real Techniques i są naprawdę dobrej jakości. Mogę je polecić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusząca propozycja cenowa muszę przyznać. Klik.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają te pędzle! Jestem właśnie na etapie kompletowania mojego zestawu i szukam, próbuje i eksperymentuję. Podoba mi się szczególnie ten do konturowania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio skusiłam się na zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okrągła szczota do podkładów z Allie nie podbiła mojego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również zamówiłam a'la Real Techniques :) ciekawe czy będą im wypadać włoski i jak z ich miękkością :)) Dzięki za obserwację :) również obserwuje.
    Poklikałam, gdybyś jeszcze mogła zostawić kliki u mnie, będę wdzięczna :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Te ostatnie pędzle tez zamawiam!:)
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknięte. :D Myslałam nad tym cienkim, płaskim pędzlu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem jak spisze się ta szczoteczka, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ciekawią mnie te chińskie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :)ostatnie pędzle mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, poklikane :) Dziękuję za kliknięcia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pędzli to ja w ogóle nie używam ;P Poklikałam w linki <3 możesz mi pomóc u mnie? potrzebuję dużo wejść, opiekunka mnie gnębi :P http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    + zostawiam obserwację aby móc pomagać w klikach zawsze, jak będzie okazja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pędzli nigdy dość. :) Poklikanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten pierwszy pedzel a'la szczotka tez do mnie leci :) Poklikalam i czy moglabym prosic o kliki rowniez u mnie?

    http://bycpiekna24.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś, zapraszam Cię do komentowania postów i obserwowania bloga :)

Osoby komentujące staram się na bieżąco odwiedzać. :)